Tietoa palvelusta
Vuokralaiset
Kuinka palvelua käytetään (tästä pääset ohjeisiin)
Palvelussa on näkyvillä suurin osa Hangon yksityismajoituskohteista. Oikeassa
reunassa on pikahaku (Quick Search) josta voit hakea itsellesi sopivaa
yksityismajoituskohdetta. Mikäli haluat etsiä tarkemmilla tiedoilla haluamaasi kohdetta,
löydät tarkennetun hakuruudun välilehdeltä ”Hae”. Kun avaat haluamasi kohteen sivun, löydät sieltä omistajan yhteystiedot. Ole suoraan yhteydessä kohteen omistajaan joko sähköpostitse tai puhelimitse.
Turvallisuus
Jokaisen vuokrakohteen omistajan tiedot ja vuokrausoikeus vuokrakohteeseen on
tarkastettu. Valvomme myös vuokrakohteista annettujen tietojen oikeellisuutta.
Vuokrasuhde syntyy aina vuokralaisen ja vuokranantajan välille, Lomahanko.fi
-palvelu ei ole siis ns. osapuoli vuokrautoiminnassa, vaan ainoastaan
markkinapaikka. Vuokra, ennakkomaksu, vakuutus yms. asiat ovat aina
vuokrananatajan ja vuokralaisen välisiä sopimuksia, joihin Lomahanko.fi
-palvelu ei ota kantaa.
Lomahanko.fi -palvelu kuitenkin seuraa vuokrauksia ja hyvän vuokraustavan
noudattamista. Tarvittaessa Lomahanko.fi -palvelu poistaa palvelusta
moitittavan vuokrakohteen.
Vuokranantajat
Miten pääsee mukaan (Tuki ja ohjesivut löytyvät tästä linkistä)
Hyvä Hankolainen yksityismajoittaja. Kun haluat tarjota vuokrakohdettasi
näkyvästi kaikille, on Lomahanko.fi – palvelu sinulle juuri oikea
markkinointikanava.
Kun haluat hoitaa kohteesi itsenäisenä yksityismajoittajana, saat sivuille omat
ylläpitotunnukset, joilla pystyt pitämään kohteesi / kohteittesi tiedot
ajantasaisina suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi. Lisäksi voit pitää
yllä kohteen /kohteiden varauskalenteria. Ylläpidossa voit myös lisätä tai poistaa
kohteen kuvia.
Vuokrakohteen omistajana voit tehdä myös vuokrakohteen markkinointi/vuokraussopimuksen Lomahanko Oy:n kanssa.
Sopimuksessa sovitaan vuokrakohteesi vuokrausten hoitamisesta kaikilta muilta osin, paitsi kohteen siivouksesta. Sopimukseen sisältyy aina: kohteen kuvaaminen, markkinointitekstien tekeminen, kohdemainonta, asiakaskommunikointi, vuokrausten hoito, avainpalvelu ja kohteen tarkastaminen. Vuokrakohteen kaikki rahaliikenne kulkee Lomahanko Oy:n kautta, jolloin Lomahanko Oy:n provisio on 12,5%. Lyhyesti kerrottuna, Lomahanko Oy hoitaa kaiken puolestasi, lukuunottamatta siivousta. Laajan palveluverkostomme kautta, pystymme järjestämään myös kohteen siivouksen, mutta sopimus tehdään aina suoraan siivousyrittäjän kanssa.
Lomahanko.fi palvelee myös niitä
yksityismajoittajia, joilla ei ole mahdollisuutta käyttää Internetiä.
Kommunikointi Lomahanko.fi :n kanssa toimii myös puhelimitse.
Kun
haluat liittyä Lomahanko.fi – palveluun, ota yhteyttä joko
sähköpostilla info@lomahanko.fi ja jätä yhteydenottopyyntö, tai soita
+358 44 544 64 25
Kuka tuottaa
Lomahanko.fi palvelun tarjoaa Lomahanko Oy, Yrityksemme koostuu matkailun, markkinoinnin ja tietotekniikan huippuammattilaisista.
Lomahanko Oy:llä on muutama perusarvo: kuunteleminen, ymmärtäminen, oppiminen, osaaminen ja asiakastyytyväisyys.
Yhteystiedot
Myynti ja markkinointi
Esa Aarnio
esa.aarnio@lomahanko.fi
+358 44 544 6425
Asiakaspalvelu
info@lomahanko.fi
Asiakaspalvelu on avonina arkisin klo. 9.00 - 18.00
Hinnat ja maksuehdot alkaen 1.10.2029)
1. Perussopimus (Liity tästä heti!)
Lomahanko.fi - palvelussa maksat ainoastaan niistä kuukausista,
jolloin majoituskohteesi on aktiivinen, eli näkyvissä. Niistä
kuukausista, kun majoituskohteesi on passiivinen, et maksa mitään.
Palvelun hinta koostuu kahdesta peruskomponentista, kuukausimaksusta ja avausmaksusta. - Avausmaksu peritään kun palvelu perustetaan ja aina kun kohde muutetaan passiivisesta aktiiviseksi
- Avausmaksu pitää sisällään yhden kuukauden näkyvyyden.
- Avausmaksu on 80€ / avaus / aktivointi
- Kuukausimaksu peritään niiltä kuukausilta kun kohde on näkyvissä/aktiivinen
- Kuukausimaksu on 50€/kk/kohde
- Käännöksistä peritään erillinen korvaus.
- Käännösmaksu on 90€/kieli
- Puhelinpalvelumaksu on 15€ / toimenpide
LISÄPALVELUT AKTIIVISINA OLEVILLE VUOKRAKOHTEILLE
Vastaanottopalvelut Lomahanko.fi vastaanotosta (Bulevardi 8, Hanko / Hotel Bulevard Hanko).
Vastaanoton aukioloaika on klo. 12 - 21 kaikkina päivinä. Vastaanottopalvelusta muina aikoina on sovittava erikseen. Arkisin palvelumaksut vastaanottoaikojen jälkeen ovat kaksin- ja pyhäpäivisin kolminkertaiset.
Avainten luovutus ja vastaanotto á 15€ Avainten luovutus vastaanotosta. Avainten vastaanotto, sekä kohteen tarkastus kohteessa á 35€. Liinavaatesetin vuokraus 20€/setti (aluslakana, pussilakana, tyynyliina, kylpypyyhe ja kasvopyyhe) Maksuehdot- Laskutusväli on kolme kuukautta (vuosineljänneksittäin jälkikäteen)
- Kuukausimaksu laskutetaan aina koko kuukaudelta. Jotta kuukausimaksua ei laskuteta, tulee kohteen olla passiivinen koko kalenterikuukauden (kuukauden 1. päivästä seuraavan kuukauden 1. päivään)
- Maksuehto on 14 pv. laskun päiväyksestä
- Viivästyskorko 8 %
Palveluntarjoaja pidättää itselleen oikeuden sulkea kohde, mikäli kohteesta:reklamoidaan toistuvastikohteesta annetut tiedot eivät pidä paikkaansatai maksu on myöhässä yli 30pv.Palveluntarjoajan toimesta suljetun kohteen avausmaksu on erääntyneet saatavat + 145€ Sivustonäkyvyys
2. SUORAHOITOSOPIMUS 12.5% (Lomahanko Oy hoitaa kaiken muun, paitsi siivouksen)
(Tee suorahoitosopimus tästä)
Sopimukseen sisältyy
aina: kohteen kuvaaminen, markkinointitekstien tekeminen, kohdemainonta,
asiakaskommunikointi, vuokrausten hoito, avainpalvelu ja kohteen tarkastaminen.
Vuokrakohteen
kaikki rahaliikenne kulkee Lomahanko Oy:n kautta, jolloin Lomahanko Oy:n
provisio on 12,5%.+ voimassaoleva Alv. Loppu tilitetään vuokranantajalle. Tässä mallissa, Lomahanko Oy hoitaa kaiken puolestasi, lukuun
ottamatta siivousta. Laajan palveluverkostomme kautta, pystymme järjestämään
myös kohteen siivouksen, mutta sopimus tehdään aina suoraan siivousyrittäjän
kanssa. Lue lisää SUORAHOITOSOPIMUKSESTA tästä.Vastuuvapauslauseke
Lomahanko.fi -palvelun tuottaja Lomahanko Oy pyrkii huolehtimaan, että palvelu on aina saatavilla ns.
best effort periaatteella. Mahdollisissa teknisissä
häiriötilanteissa, jolloin sivusto ei ole saatavilla, Lomahanko Oylle ei synny hyvitys- tai vahingonkorvausvelvollisuutta
vuokranantajille eikä vuokraajille. Jos sivusto on teknisen syyn takia
poissa käytöstä enemmän kuin yhden kuukauden ajan, maksimihyvitys
vuokranantajalle on ko. kuukauden maksettu palvelumaksu, joka
palautetaan vuokranantajan reklamaation perusteella vuokranantajan
antamalle tilille.